2 Mart 2012 Cuma

The Dark Knight Rises - Opening Credits

Yaklaşık bir aydır dünya medyası dahil Türkiye'yi de sarsan bir video ile tanıştık, sahibi de Doğan Can Gündoğdu isminde bir üniversite öğrencisiydi. Doğan Can Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Tasarımı 3. sınıf öğrencisi olduğundan, geçen dönemler boyunca ortak dersimizin de olduğu okul arkadaşım ve kurgu zamanı bol bol arayıp, ya da kurgu odasında sıkıştırıp "Dogan Can nooolur bana yardım eeet" diye ağlandığım ve kendisinin de her seferinde bana elinden geldiğince yardım ettiği çok yetenekli, zehir gibi bir adamdır.
The Dark Knight, nam-ı değer Batman'in son serisi henüz trailer sahibi bile değilken, Doğan Can çok zekice bir hareket yapıp, hem kendini tüm dünyaya tanıttı, hem de bölüm dersinden A ile geçmiş oldu :) Fazla söze gerek yok, henüz 21 yaşında Hollywood ile iş yapmaya başlayan birinden bahsediyoruz, yolu çok açık kendisine başarılar diliyor ve yaptığı harika iş ile sizi başbaşa bırakıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder