4 Eylül 2009 Cuma

Not : Seni Seviyorum

Dün akşam çok enteresan bir ruh halindeydim ve kendimi bir anda romantik bir film izlemeliyim derken buldum, sanırım durduk yere ağlamanın en kolay yolu olduğu için. İşe de yaradı ve,
filmin başından sonuna kadar hüngür hüngür ağladım.



Bu şekilde girmek istedim konuya çünkü gerçekten de başından sonuna kadar beni o kadar ağlattı ki.. Filmimizin orjinal adı P.S I love you. Başrol oyuncuları Hilary Swank ve Gerard Butler. İkisi de filmin başından sonuna kadar o kadar muhteşem bir performans sergilemişler ki gerçekten dört dörtlük bir film olmuş.

Holly ( Hilary Swank ) ve Gerry ( Gerard Butler ) 9 yıllık evli bir çifttir ve güzel bir evlilikleri olmasına rağmen, Holly her zamana hayattan daha iyisini beklemektedir, bu bekleyişler yüzünden çok sevdigi kocası Gerry'le sık sık tartışmaktadır. Bir gün Gerry beyin kanserinden ölür ve Holly 19'unda evlendiği, ilk erkeği ve aynı zamanda hayat arkadaşı olan Gerry'i kaybederek hayatla neredeyse tüm bağlantısını kopartır. Hayata küsmüş bir şekilde evinde yaşarken 30. yaş günü dolayısıyla ailesi ve yakın arkadaşları ona bir baskın yaparlar. O sırada eve gelen bir pakette Holly'nin adı yazar ve gelen paket ölmüş eşi Gerry'dendir.


Herkesi büyük bir şok sarmışken, her geçen gün Gerry'den gelen mektuplar Holly'i hayata döndürür ve yaklaşık bir sene boyunca bu mektuplarla kendini bambaşka bir oyunun içinde bulur. Olaylar her geçen gün çok daha değişik haller almaya başlar.



Holly'nin gitgelleri, yaşadığı acı o kadar gerçek geliyor ki gözünüze, izlerken kendinizi filmin içinde bulacağınıza garanti veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder