7 Eylül 2009 Pazartesi

Kara Büyü


Sevgili dostum Emirhan'ın '' abi Justin Long oynuyor, seninki, izlemedin mi bu filmi ? Mutlaka izle ! '' demesi üzerine hemen akşamında filmi indirdim ve yaklaşık 10 dk önce de izlemeyi bitirdim fakat gerçekten uykularımı kaçıracak bir film çıktı. Orjinal adı Drag me to hell yani Beni cehenneme sürükle olsa da, biz Türkçe'ye Kara büyü diye çevirmişiz daha açık ve net diye.

Chirstine Brown kendi çapında, geleceği parlak bir bankacıdır ve aynı zamanda dört dörtlük bir erkek arkadaşı vardır, Clay ( Justin Long ). Bir gün Christine bankadayken, yaşlı ve çok enteresan bir kadın kredi borçlarının süresinin uzatılması için Christine'den yardım ister. Fakat yakın zamanda şirketin boş olan müdür yardımcılığı koltuğuna bir eleman seçileceğinden ve Christine de bu seçimin içinde olduğundan, bu durumu patronuna sormaya gider ve kararı kendisinin vermesi gerektiği cevabını alır. Bunun üstüne kalbi ile mantığı arasında kalan Christine sonunda mantığını seçer ve kadının bu teklifini reddeder. Yaşlı kadın buna dayanamaz ve Christine'e saldırıp onu lanetler.

Christine'nin cehennem kapılarından geçmesi için sadece 3 günü vardır. Bu 3 gün içinde de, Lamia isimli lanet kendisini günden güne mahvedecektir..


Gerçekten izlerken yerimden fırladığım çok fazla sahne oldu. Zaten o lanet olası yaşlı kadın filmin başından sonuna kadar size de huzur vermeyecektir emin olun. Sıra geldi Justin Long'a.. Yine sempatik tavırları, muhteşem sevgili karakteri ve tabi ki karşı konulamaz ses tonuyla kendisini gözlerimden kalpler çıkarak seyrettim :)
Filmde gerçekten ürkütücü sahnelerin olmasına rağmen tüm filmin heyecanını kaçıran çok aptal iki sahneye de şahit oldum ki bir tanesi ; keçinin içine giren şeytanın keçi kılığındaki halleri ve keçinin ısırdığı adamın salak saçma tavırları. Yani bu kadar yapmışsınız, gerdiniz ettiniz ama kardeşim yaptığınız filmi hiç mi izlemediniz ? diye sordurtuyor bu iki sahne yapımcılara. Her ne kadar klasik bir kara büyü filmi olsa da, filmin sonuna şaşırabilirsiniz. Çok fazla spoiler verdim film hakkında, en iyisi ben daha uzatmadan gidip seyredin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder