16 Ocak 2011 Pazar

The Graduate



Liseden henüz mezun olmuş genç Benjamin, yaz tatili için ailesinin yanına dönmüştür. Okuldaki üstün başarısı ve eve dönüşü sebebiyle ailesi tüm tanıdıkları toplayıp evde bir parti yapmaktadır. Fakat Benjamin bu partiden oldukça rahatsız, bir an önce sessizliğe gömülmeyi beklerken, babasının patronun güzel eşi bayan Robinson kendisini eve bırakmasını rica eder. Eve geldiklerinde içeri girmesini isteyen bayan Robinson'u kıramayan Ben, bunu da kabul eder fakat işler gittikçe çığırından çıkar. Güzel bayan Robinson Benjamin'e kendisine istediği zaman sahip olabileceğini söylemektedir. Benjamin bir yandan bunun şokundayken, bir yandan da ailesinin Robinsonların kızı Elanie ile görüşmesi için ısrar etmesi Benjamin'in tüm hayatını bir anda değiştirecektir!




Filmimiz 1967 yapımı ve gencecik bir Dustin Hoffman oynuyor! :) Aslında bu filmde oynarken tam 30 yaşındaymış fakat 18yaşında bir delikanlıyı canlandırıyor ve emin olun bu işi çok güzel yapmış. Ben izlerken o kadar çok eğlendim ki, tahmin bile edemezsiniz. Dustin Hoffman gerçekten inanılmaz yetenekli, mimiklerini harika kullanabilen ve mükemmel diksiyona sahip bir oyuncu. Tek kelimeyle hayran kaldım.. Ayrıca siyah beyaz değil, gayet renkli bir film. Eski diye bir köşeye atmayın sakın. Gerçekten izlerken çok eğleneceğinize garanti veriyorum. İyi seyirler!


Burada da trailerımız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder